Aftersales

Ook dat hoort bij de service

Aftersales

Bij Vermeulen Lichtarchitectuur BV doen we er alles aan om de relatie die we in de loop van een project hebben opgebouwd ook na afronding van de opdracht in stand te houden. Daarom komen we na de oplevering zo af en toe nog eens even langs om zelf te bekijken of alles nog naar wens verloopt. Maar misschien wil u daar niet op wachten, omdat tijdens het gebruik in de praktijk is gebleken dat er nog wat zaken aangescherpt moeten worden. In dat geval mag u, nee MOET u, contact met ons opnemen zodat we zo snel mogelijk kunnen gaan werken aan een goede oplossing.

Daarom bent u na de oplevering niet direct van ons af. Want wij zijn van mening dat elke kerk de verlichting moet krijgen die zij verdient.