Advies

Goede raad is niet duur

Advies

Vermeulen Lichtarchitectuur BV begint niet aan een project zonder helder en duidelijk advies te hebben gegeven. Het geven van advies is immers de basis voor het nemen van de juiste beslissingen. Een kerkenraad, bouw- of restauratiecommissie, kerkrentmeesters, beraad of andere beslissers kunnen alleen de juiste keus maken als er goed en volledig advies is gegeven. Daarom komt Vermeulen Lichtarchitectuur BV graag op bezoek bij een commissie-overleg om de wensen en eisen die men stelt aan te horen en te vertalen in een goed onderbouwd advies, passend bij de gebruiksdoelen van de kerk. De wensen worden verwerkt in een lichtplan, dat samen met een offerte, wordt aangeleverd ter discussie.

Zodra alles akkoord is bevonden gaat de volgende stap beginnen; het ontwerp van eventuele ‘op maat’ verlichtingarmaturen en andere onderdelen die nodig zijn om de kerk in kwestie op de juiste wijze te verlichten. Hierover leest u meer op de pagina ontwerp.