Productontwikkeling

Op maat, met oog voor detail

Productontwikkeling

Deze fase is de uitvoerende fase. Vaak wordt een kerk volledig gerenoveerd of gerestaureerd en is de verlichting een onderdeel van het grote geheel. Andere keren gaat het aanpassen van kerken stapsgewijs. Maar ongeacht de grootte van het project zorgt Vermeulen Lichtarchitectuur BV er zelf voor dat het lichtplan wordt uitgevoerd volgens de afspraken. Vermeulen Lichtarchitectuur BV werkt veel samen met deskundige electro-installateurs. Deze verzorgen de daadwerkelijke plaatsing en Vermeulen Lichtarchitectuur BV komt zelf in beeld op het moment dat de verlichting afgesteld moet worden. En met het afstellen van de verlichting (elk object het juiste licht) is het moment van de oplevering nabij.