St. Johannes de Doperkerk Mijdrecht

St. Johannes de Doperkerk Mijdrecht

Onlangs is de H. Johannes de Doperkerk in Mijdrecht door ons voorzien van een nieuwe lichtinstallatie. Hier alvast een aantal foto's, later volgt wat achtergrondinformatie over dit mooie project.

Op de eerste foto hieronder ziet u de oude situatie; een kolossale truss die nodig was om orkesten,koren en solisten goed uit te kunnen lichten. Vermeulen Lichtarchitectuur is er in geslaagd om een beter lichtbeeld te realiseren en heeft daarbij zes oude armaturen vervangen voor duurzame LEDverlichting. Nu zijn er slechts twee basis lichten nodig van elk 79W en twee accentspots van elk 14W. Dit levert een geweldige besparing op aan energiekosten en resulteert tevens in een betere lichtbeleving bij muzikant en bezoeker.

De foto's (m.u.v. de buitenfoto) zijn gemaakt door de heer Henk Butink www.butink.nl