Nieuwe start

• 17-09-2020

Na twintig jaar is per 1 maart 2020 een einde gekomen van Vermeulen Lichtarchitectuur.

Ruim 300 kerken zijn naar volle tevredenheid verlicht met het door Hendrik Jan Vermeulen ontwikkelde, unieke en succesvolle lichtconcept ‘Clair Lux ©’. Een concept waar lichtbeleving het uitgangspunt is.

Dat hiermee een einde zou komen aan aan zó iets moois ging Deborah aan het hart. Investeringen in eigen ontwikkelde armaturen en de honderden prachtige referenties mochten voor haar niet verloren gaan. Dat heeft haar doen besluiten om met een eigen BV zelf aan de slag te gaan.

Samen met haar vader doet ze dat,  die als adviseur met raad en daad aan haar nieuwe bedrijf verbonden zal blijven.

Wat betekent dit concreet? Deborah zal onder andere de administratieve en organisatorische werkzaamheden op zich nemen om de zaken op kantoor efficiënt en soepel te laten verlopen. Hendrik Jan blijft voor alle lichtadviezen en begeleiding aan Vermeulen Lichtarchitectuur BV verbonden.

Deze nieuwe start brengt geen ingrijpende veranderingen met zich mee. Vanzelfsprekend is dat de naam van de onderneming en het KvK-nummer verandert. Vermeulen Lichtarchitectuur BV blijft werken met het vaste team van adviseurs die ons met raad en daad terzijde staan. Hierdoor blijft het mogelijk om de verlichtingsprojecten turnkey te verzorgen en u de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren, zoals opdrachtgevers dat van ons gewend zijn.